Schwalbe cső 26; AV12B 20/25-584/590 40 mm 90 g kerekesszék (autó szelep)

Schwalbe cső 26; AV12B 20/25-584/590 40 mm 90 g kerekesszék (autó szelep)

1 959 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Schwalbe cső 26; AV12B 20/25-584/590 40 mm 90 g kerekesszék (autó szelep)

1 959 Ft
+ 1 599 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
mtbiker.hu
Termékleírás
Belső cső 26x7/8/1,00 AV 40mm (20/25-584/590) 90g bev. vozík

A Cyclo duša főleg butilgumiból készül. A butil nagyon rugalmas és légmentesen záródó szintetikus gumi. A gumiabroncsokhoz hasonlóan a gumikeverék létrehozásához további adalékanyagokra van szükség. A cső minősége jelentősen változhat a gumi összetételétől függően. Például a Schwalbe csövek rendkívül magas légstabilitással és rugalmassággal rendelkeznek. Ez a nagy rugalmasság lehetővé teszi a különböző méretű gumiabroncsok széles skálájának lefedését.

Különbség van a hőtermelő lelkek és az autokláv lelkek között. A formán belüli vulkanizálás javítja a falvastagság egyenletességét, csökkenti a súlyt és javítja a levegő stabilitását. Emiatt a könnyebben gyártható autoklávcsövek az utóbbi években egyre ritkábban fordulnak elő. A Schwalbe belső csöveket mindig hőformázási eljárással gyártották.

Minden léleknek szüksége van egy szelepre is, amely a lélekhez kapcsolódik a vulkanizálási folyamat során.

A mag minősége szempontjából az összetevők minősége mellett a gumikeverék tisztasága is meghatározó. Préselés előtt az alapanyagot hét szűrőn átnyomják nagy nyomással. Az összes csövet behelyezik és felfújják a formába a vulkanizáláshoz. Csak ez garantálja az egyenletes falvastagságot és a magas légstabilitást.

Minden belső csövet felfújnak, és 24 órán keresztül tesztelik a levegő visszatartását. Ezután minden lelket gondosan szemrevételeznek. A Schwalbe belső csöveket a német kerékpárkereskedők már évek óta nagyra értékelik nagy megbízhatóságuk miatt.

A belső tömlő nagy rugalmasságának és minőségének köszönhetően számos gumihoz illeszkedik. A 17-es belső tömlő 28-47 mm széles abroncsokkal működik - ami nagy előnyt jelent a bolti raktározásnál. Ugyanakkor a lélek minőségének bizonyítéka.

Minden szelep nikkelezett és menetes. A szelepmag mindig cserélhető. A klasszikus cikloszeleppel ellátott Schwalbe csövek nyomáspróbálhatók, mivel nagynyomású szelepmaggal rendelkeznek.

Minden Schwalbe cső 100%-ban újrahasznosítható. Az újrahasznosított anyagokat új csövek gyártásánál minőségromlás nélkül használhatjuk fel. Üzemünkben egy speciális devulkanizálási eljárást fejlesztettünk ki, amely évek óta nagyon sikeresnek bizonyult. Jelenleg minden Schwalbe szabvány cső 20%-ban újrahasznosított régi csövekből áll.

Az összes szállítási útvonalat figyelembe véve az energiamérleg pozitív. Az új butil előállításához képest az energia mindössze ötöde kerül felhasználásra.

MILYEN ELŐNYEI VAN A LATEX CSÖVEK?
A latexből készült csövek rugalmasabbak, mint a hagyományos butilcsövek. Ez egy kicsit könnyebbé teszi őket. Legnagyobb előnyük a magas szintű defektvédelem. A rendkívül rugalmas latex anyagot nagyon nehéz átszúrni.

A hátránya a levegő rossz stabilitása. A latextömlős gumiabroncsot minden út előtt fel kell fújni a megfelelő nyomásra. Ez megmagyarázza, hogy a latex belső csövek miért nem alkalmasak mindennapi használatra.

Ezenkívül a latex belső csövek nagyon kényesek és érzékenyek az olajra, a napfényre, a hőre és az egyenetlen tágulásra. A belső csövet minden burkolatcsere alkalmával ki kell cserélni.

Mivel ezek a tulajdonságok sok problémát okoznak, latex csövek nem szerepelnek kínálatunkban.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.